Όποιος/α και εάν είσαι μπορείς να πετύχεις στη ζωή σου τους στόχους που έχεις θέσει. Μπορείς, γιατί είσαι κάτι ξεχωριστό από όλους τους άλλους και ακολουθώντας αυτές τις βασικές αρχές μπορείς να αναδείξεις τον πραγματικό σου εαυτό. Οι αρχές ακολουθούνται με την σειρά και κάνουν σπειροειδή κίνηση ξανα-ξεκινώντας από την αρχή σε άλλο επίπεδο, λόγω της πρακτικής διαδικασίας που γίνεται από την πλευρά σου. Βασικό συστατικό της επιτυχίας είναι να ακολουθηθεί η σειρά, γιατί για παράδειγμα πρώτα πρέπει να αγαπήσεις τον εαυτό σου για να μπορείς να αγαπήσεις τους άλλους. Πρώτα πρέπει να κάνεις το καλύτερο σου για να μπορείς να αναλάβεις την όποια ευθύνη σου. Κάθε στάδιο θέλει τον αγώνα του και την ανάλογη προσπάθεια. Αν ακολουθήσεις αυτές τις αρχές, το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει. Αυτές οι αρχές είναι τρόπος ζωής και μαθαίνεται όπως και όλα τα άλλα. Επανάληψη χρειάζεται στη διαδικασία.
Παρακολούθησε το Video και δες τις αρχές και τα βήματα.
Μπορώ να γίνω ευτυχισμένος με τα πιο απλά πράγματα
Και με τα πιο μικρά…
Και με τα καθημερινότερα των καθημερινών.
Μου φτάνει που οι εβδομάδες έχουν Κυριακές.
Μου φτάνει που τα χρόνια φυλάνε Χριστούγεννα για το τέλος τους.
Που οι χειμώνες έχουν πέτρινα, χιονισμένα σπίτια.
Που ξέρω ν’ ανακαλύπτω τα κρυμμένα πετροράδικα στις κρυψώνες τους.
Μου φτάνει που μ’ αγαπάνε τέσσερις άνθρωποι.
Πολύ …
Μου φτάνει που αγαπάω τέσσερις ανθρώπους.
Πολύ …
Που ξοδεύω τις ανάσες μου μόνο γι’ αυτούς.
Που δεν φοβάμαι να θυμάμαι.
Που δε με νοιάζει να με θυμούνται.
Που μπορώ και κλαίω ακόμα.
Και που τραγουδάω… μερικές φορές…
Που υπάρχουν μουσικές που με συναρπάζουν.
Και ευωδίες που με γοητεύουν…
Οδυσσέας Ελύτης
Στην ηλικία του δημοτικού, ήρωας για τα αγόρια είναι ο αστυνόμος, ο τροχονόμος, ο πυροσβέστης, γενικά όποιος φοράει στολή. Οι super ήρωες όπως ο Superman ή Spiderman πιθανόν είναι ακόμη πιο δυνατά πρότυπα που θέλουν όλα τα αγοράκια να μοιάσουν. Τα κορίτσια από την άλλη πάλι ξετρελαίνονται και εκείνα με τις στολές αλλά οι ηρωίδες τους είναι οι Βασίλισσες και οι Πριγκιποπούλες. Και στις 2 περιπτώσεις το φανταστικό και υπερβολικό υπερισχύει, με μεγάλη δόση ομορφιάς και δύναμης. Δεν μπορεί να είσαι απλά Superman δίχως να είσαι και ωραίος, όπως δεν γίνεται να είσαι Βασίλισσα και να μη είσαι πανέμορφη.
Από το γυμνάσιο και ύστερα που αρχίζεις την αμφισβήτηση πολλών προτύπων-ηρώων που είχες αλλά και αισθανόμενος την ανάγκη αλλαγής μέσα σου, αρχίζεις να θέλεις να είσαι εσύ ο ήρωας στη ζωή σου. Και εδώ υπάρχει κάτι το φανταστικό και υπερβολικό και εκφράζεται μέσα από το εγώ σου.
Στη διάρκεια αυτής της ζωής και μεγαλώνοντας κατασταλάζεις ότι εσύ είσαι ο ήρωας και βλέπεις με μια πιο κριτική στάση τους υπόλοιπους «κοινούς θνητούς» που δεν είναι τόσο καλοί όσο εσύ.
Ώσπου φτάνει μια μέρα στη ζωή σου, που αντιλαμβάνεσαι ότι ήρωες είναι όλοι άλλοι!!! Ναι! Όλοι οι άλλοι!!! Αυτοί που βρίσκονται γύρω σου, δίπλα και μακριά σου και αγωνίζονται, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, για να επιβιώσουν! Όλοι εκείνοι που προσπαθούν να επικοινωνήσουν, τον εαυτό τους και την ψυχή τους. Άλλος τα καταφέρνει και άλλος όχι. Και οι δύο είναι ήρωες, γιατί καταφέρνουν, κοιτάζοντας τους εσύ, να σου δώσουν το μάθημα τους. Δεν είναι μόνο ήρωες αλλά δάσκαλοι. Και αυτό πλέον δεν είναι ούτε φανταστικό αλλά ούτε και υπερβολικό! Είναι πραγματικό!!!
Στις 26-4-2017 έπαθα οξύ έμφραγμα το μυοκαρδίου, σήμερα κλείνω 3 χρόνια από τότε.
Αυτό που κατάλαβα από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στο νοσοκομείο, ήταν ότι, άλλοι μάχονταν για να με κρατήσουν στη ζωή, άλλοι ήταν αυτοί που στάθηκαν δίπλα σε εμένα ενώ ήμουν ανήμπορος και χαμένος. Άλλοι ήταν αυτοί που είχαν ακόμη μεγαλύτερη αγωνία για το αν θα ζήσω ή θα φύγω.
Είναι μαγικό να καταφέρεις να βγαίνεις (μεταφορικά) από το σώμα σου και να παρατηρείς τους άλλους και αυτά που κάνουν για εσένα. Είναι καταπληκτικό να αισθάνεσαι την αγωνία τους και την αγάπη τους. Αγάπη, άλλων για εσένα και άλλων για αυτό που κάνουν! Δεν έχει σημασία ποιο είναι το κίνητρο, η αγάπη αυτή έχει στόχο εσένα.
Αυτό που διαβάζετε, ξεκίνησα να το γράφω την Δευτέρα 20-4-20 και μετά από 2 ημέρες μπήκα ξανά εκτάκτως στο νοσοκομείο λόγω κάποιων αρρυθμιών στην καρδιά μου. Θα έκλεινα 3 χρόνια και ήθελα να γράψω για τους ήρωες μου!!! Η ζωή τα έφερε έτσι για να πάω να τους δω από κοντά!!!
Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου, Κύριε Νίκο (x 2) , Γιώργο, Νίκο, Μαρία (x 4), Αντώνη, Δημήτρη (x 3), Νατάσα, Brigite, για ότι κάνατε για εμένα και ότι κάνετε για όλους εμάς. Είσαστε οι ήρωες μου!!! Έτσι και αλλιώς κατάλαβα ότι εγώ δεν είμαι! Ή δεν είμαι ο ήρωας του εαυτού μου!!!
Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην μεγαλύτερη Ηρωίδα της ζωής μου Μαρία!!! Έχω την τύχη να την βλέπω κάθε μέρα!!!
Ήρωας, τελικά για μένα, είναι ο κάθε άνθρωπος που συναναστρεφόμαστε και που με τον αγώνα του να επικοινωνήσει την αγάπη του για εμάς ή για αυτό που κάνει, γίνεται ο μεγαλύτερος δάσκαλος, μαθαίνοντας μας πως πρέπει να είμαστε ή να μην είμαστε.
Οπότε μη φανταστεί κανείς ότι μπορεί να είναι ο ήρωας του εαυτού του!
Για αυτό λοιπόν,
όλους εσάς τους Ήρωες, εκεί έξω, σας αγαπάω, τον καθένα για τον ξεχωριστό του λόγο ύπαρξης και δράσης, από καρδιάς.
«Όλα αυτά τα ρούχα που είχα αγοράσει για να με βλέπουν οι άλλοι (μάλλον) τι θα τα κάνω τώρα που δεν τα φοράω, επειδή είμαι στο σπίτι και δε με βλέπει κανείς;;; γιατί αν τα είχα πάρει για εμένα, θα άλλαζα συνεχώς για να αισθάνομαι όμορφα, κάτι που όμως δεν κάνω, γιατί δεν έχω διάθεση να αλλάζω.
Τουλάχιστον μου έμεινε το διαδίκτυο όπου εκεί μπορώ με τον άλλο avatar εαυτό που έχω δημιουργήσει, να με δείχνω στους άλλους για να με θαυμάζω και εγώ όπως και όλοι οι άλλοι!!!
Θα τρελαθώ άμα κοπεί και το internet!!! Άμα συμβεί κάτι τέτοιο ποιος θα είμαι, τι θα κάνω;;; Δε θα έχω με τι να ασχοληθώ, δε θα έχω τι να κάνω, ποιος θα μου κάνει like;;; σε ποιόν θα κάνω εγώ like ;;; και πως θα περνάει η ώρα;;;
Με το σύντροφο μου;;; εεε;;; θα δούμε πως θα τα βγάλουμε πέρα μια και δεν πολυμιλάμε όλο αυτό το διάστημα μια και βρισκόμαστε στο διαδίκτυο υπηρετώντας τον Avatar εαυτό μας. …»
Υπαρξιακές απορίες … σημερινών ανθρώπων
Για αυτό σου λέω, φτιάξε μια ζωή που να είσαι μέσα εσύ. Το κεντρικό πρόσωπο να είσαι εσύ και όχι τα ρούχα σου, τα αντικείμενα σου, τα διάφορα «στολίδια» σου. Αν δεν υπάρχει κάποιος να τα δει δεν σημαίνουν τίποτα για εσένα και για κανένα!
Για αυτό σου λέω, φτιάξε μια ζωή που δεν θα εξαρτάσαι από internet ή τίποτα άλλο. Φτιάξε μια ζωή που την αμέσως επόμενη στιγμή, όντας εσύ με τον εαυτό σου, θα είσαι πλήρης και θα μπορείς να χαίρεσαι μαζί του, όσες ώρες μείνετε μόνοι σας!!!
Φτιάξε μια ζωή που εσύ θα δίνεις σημασία στον εαυτό σου και εσύ θα τον τιμάς καθημερινά !!! με όσα Like θέλεις. Σκέψου ότι όλα αυτά που έχουν χτίσει γύρω μας και εμείς τα χρησιμοποιούμε, είναι το τυρί για να πέσουμε στη φάκα της μη πραγματικής προσοχής προς τον εαυτό μας.
Φτιάξε μια ζωή που όχι μόνο θα ανέχεσαι τον εαυτό σου αλλά θα τον συγχωρείς, θα τον στηρίζεις, θα τον φροντίζεις, θα τον θαυμάζεις, θα τον σέβεσαι και θα τον έχεις ως το άλλο σου μισό!!!
Ναι εσείς οι δυο μαζί θα μπορούσατε να είσαστε ένα !!! Όσο δύσκολο και παράξενο και να φαίνεται, σου λέω ότι έτσι είναι!!!
Για αυτό σου λέω, το πρόβλημα δεν είναι αυτό που σε έκανε να μείνεις σπίτι. Το πρόβλημα είναι τι κάνεις τώρα που είσαι σπίτι και τρώγεσαι με τα ρούχα σου μην αντέχοντας τον ίδιο σου τον εαυτό.
Κατά τα άλλα, θέλεις οι άλλοι να σε αποδέχονται και να σου κάνουν Like γιατί έτσι πρέπει!!!
Αν δεν αποδεχθείς εσύ τον εαυτό σου, η επόμενη μέρα θα είναι πιο σκληρή.
Για αυτό σου λέω, αγάπησε εσένα, για να είμαστε όλοι καλά!!!
Τα like δώστα εσύ στον εαυτό σου!!!
Ο Χρόνος περνάει σαν νερό και υποχρέωση όλων μας, είναι να προστατέψουμε τη ζωή μας.
Η ισχύς εν τη ενώσει, για πρώτη φορά δείχνει πιο αναγκαία από ποτέ!
Η ζωή είναι εδώ και τώρα,
και εξαρτάται από όλους μας!
Λόγος+
Τα πάντα είναι υπό επανεξέταση!
Τα πάντα, ακόμη και οι προθέσεις μας!
Αν στηριζόμενοι στις προθέσεις μας έχουμε καταφέρει να είμαστε σε αυτό το σημείο σήμερα, τότε υπό εξέταση είναι ο καθένας μας, όπως αν και κατά πόσο έξυπνος είναι με τις επιλογές του.
Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην λειτουργούμε ομαδικά, η ζωή είναι πολύ μικρή για να νομίζουμε ότι είμαστε μόνοι μας στον κόσμο και ότι θα τα καταφέρουμε αδιαφορώντας για το τι κάνουν όλοι οι άλλοι! Και αν λίγο καιρό πριν, αυτό ακουγόταν χαζό, τώρα νιώθει ο καθένας μας ότι όχι μόνο δεν είναι χαζό αλλά είναι και αναγκαίο! Αναγκαίο να σκέφτεσαι τον άλλο, αναγκαίο να σε ενδιαφέρει να είναι καλά και ο άλλος.
Ορισμένοι πάλι, συνηθισμένοι στην κριτική προς του άλλους – και μόνο- κατανοούν αυτή την αναγκαιότητα ως το να περιμένουν από τους άλλους να ενδιαφερθούν για εκείνους και αν και εφόσον δεν το κάνουν να τους κρίνουν ως κακούς συνανθρώπους, που δεν κάνουν αυτό που επιτάσσουν οι καιροί.
Όχι! Το αναγκαίο σε αυτή τη φάση της ζωής μας θα πρέπει να είναι να προσπαθούμε να είμαστε καλά για να βοηθήσουμε και τους άλλους να είναι καλά! Να προσπαθούμε να βελτιώσουμε τον δικό μας εαυτό και να μην κρίνουμε τους άλλους αν το κάνουν ή όχι. Έτσι θα έπρεπε να είναι και σε όλες τις προηγούμενες φάσεις αλλά και στις επόμενες, εφόσον ξεπεράσουμε με επιτυχία αυτό το δύσκολο διάστημα.
Οπότε, σήμερα έχουμε την ευκαιρία μπροστά μας να σκεφτούμε πόσο καλοί συνάνθρωποι μπορούμε να γίνουμε εμείς, πόσο χρήσιμοι μπορούμε να είμαστε εμείς και όχι αν οι άλλοι είναι ή δεν είναι!
Σήμερα μπορούμε να διορθώσουμε το δικό μας ήθος και αρχές, να επαναδιατυπώσουμε τις δικές μας αξίες και να προσπαθήσουμε να τις δείξουμε και στους άλλους. Να προσπαθήσουμε να δείξουμε και σε άλλους, τις πράξεις μας, τις θέσεις μας, τις αξίες μας, την ανθρωπιά μας, την αγάπη μας για εμάς και την οικογένεια μας αρχικά και ύστερα … να είμαστε σίγουροι ότι θα τα νοιώσουν και όλοι οι υπόλοιποι. Θα νοιώσουν την αγάπη μας και την φροντίδα μας, γιατί θα τους προστατέψουμε με την θέση μας, με την βελτίωση του εαυτού μας και την προσπάθεια μας να γίνουμε καλύτεροι.
Καλύτεροι όχι μόνο γιατί θα μείνουμε μέσα στο σπίτι μας, θα πλένουμε τα χέρια μας και θα συμμορφωθούμε με τις υποδείξεις των γιατρών. Καλύτεροι γιατί θα το κάνουμε όλο αυτό με αγάπη προς τον εαυτό μας και κατ’επέκταση και για τους συνανθρώπους μας. Καλύτεροι γιατί αυτό το χρόνο που θα χρειαστεί να αλλάξουμε τις συνήθειες μας, θα μπορέσουμε να ασχοληθούμε πιο δημιουργικά με τον εαυτό μας και να σκεφτούμε να επαναδιατυπώσουμε τη σχέση μας μαζί του, καθώς και τη σχέση μας με όλη την κοινωνία.
Αυτό είναι το μάθημα το σημερινό! Μάθημα που θα πρέπει να το περάσουμε όλοι για να είμαστε καλά, μάθημα που είναι δώρο Θεού και ας υπάρχει όποια θεωρεία συνωμοσίας ή όχι πίσω από όλο αυτό. Έτσι και αλλιώς, η κοινωνία μας λέει, ότι όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά, άρα κάπου μπορεί να βρίσκεται και ο Θεός!
Τώρα ποιος Θεός;
Ας είναι, όποιος θέλει για τον καθένα μας,
έτσι και αλλιώς είναι εποχή όπου τα πάντα είναι υπό εξέταση!
Αναρωτήσου !!!
“Το να βρεις τον δρόμο σου προς έναν στόχο, είναι μάλλον θέμα του να κάνεις τις σωστές ερωτήσεις παρά να πάρεις τις σωστές απαντήσεις”. Κλωντ Λεβί-Στρως
«… προπαντός στον εαυτό σου!!! Αν η αγάπη είναι η απάντηση, θα μπορούσες να επαναδιατυπώσεις την ερώτηση;» Λόγος+
Παρατήρησε !!!
“Δεν χρειαζόμαστε περισσότερες γνώσεις, αλλά περισσότερη σοφία. Και η σοφία προέρχεται από την παρατήρηση”. Βούδας, 563-483 π.Χ.
«Παρατήρησε εσένα,
τους άλλους γύρω σου,
τη φύση, το περιβάλλον,
για να νιώσεις,
να καταλάβεις περισσότερα
και να συνδέσεις
τις γνώσεις που έχεις αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια
με τη μαγεία του τυχαίου,
της επανάληψης
και της προσπάθειας
με επίγνωση της δια-θέσης σου στα πράγματα.
Αν η παρατήρηση είναι πράξη,
τότε,
κάνε πράξεις
και σταμάτα να μιλάς.» Λόγος+
Αποφάσισε !!!
“Η αποτελεσματική απόφαση δεν είναι προϊόν συναίνεσης. Αντίθετα, είναι προϊόν αντιπαραθέσεων, διαφωνιών και εξαντλητικής εξέτασης εναλλακτικών λύσεων”.
Peter Drucker
«Πάλεψε με τον εαυτό σου,
Συζήτησε μαζί του,
και αν είναι να κάνεις κάτι στη ζωή σου,
διαφώνησε και εξέτασε τις απόψεις του,
… συμφιλιώσου μαζί του!!!
… που ξέρεις, μπορεί και να τον αγαπήσεις!
Αρκεί να τον ακούσεις !!!» Λόγος+
Ενεργοποιήσου!!!
“Οι στόχοι, από τη στιγμή που θα περάσουν στο υποσυνείδητο, τροφοδοτούν με ενέργεια και καθοδήγηση προς τη σωστή κατεύθυνση”. David Schwartz
«Άκουσε τα ταλέντα σου,
Άκουσε το εσωτερικό σου παιδί και ενεργοποίησε τον εαυτό σου σε όλα αυτά που ονειρευόσουν από μικρό
Γιατί, από μικρό και από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια
και μπορεί να μην ήσουν ποτέ τρελός, αλλά σίγουρα ήσουν μικρό !!!
Μήπως ήρθε η ώρα να γίνεις και «τρελός» ακολουθώντας το όνειρο σου;;;» Λόγος+
Σχεδίασε !!!
“Αν δεν σχεδιάζεις το πλάνο για τη δική σου ζωή, είναι πιθανό να πέσεις στο πλάνο κάποιου άλλου. Και μάντεψε τι θα έχει σχεδιάσει για σένα: όχι πολλά” Jim Rohn
«… είσαι το ιδανικό άτομο
για να σχεδιάσει
το καλύτερο πλάνο για τον εαυτό σου…
εμπιστεύσου τις ικανότητες σου …
και αφιέρωσε
το χρόνο που αξίζεις,
για το καλύτερο σχέδιο
που έκανες ποτέ
στη ζωή σου!» Λόγος+
Άλλαξε!!!
“Αν αλλάξεις τον τρόπο που βλέπεις τα πράγματα, τα πράγματα που βλέπεις θα αλλάξουν”. Wayne W. Dyer
«Είναι απλό …
μια συνήθεια αλλάζει με μια άλλη συνήθεια …
μάθε να βλέπεις τη θετική πλευρά των πραγμάτων
και συνήθισε το,
δεν έχει να κάνει με το αν είσαι αισιόδοξος ή απαισιόδοξος,
έχει να κάνει με το
αν θέλεις ή δεν θέλεις
να είσαι καλά …» Λόγος+
Νιώσε!!!
“Το πρώτο σου χρέος, εκτελώντας τη θητεία σου στη ράτσα, είναι να νιώσεις μέσα σου όλους τους προγόνους. Το δεύτερο, να φωτίσεις την ορμή τους και να συνεχίσεις το έργο τους. Το τρίτο σου χρέος, να παραδώσεις στο γιο τη μεγάλη εντολή να σε ξεπεράσει”. Νίκος Καζαντζάκης
«… Νιώσε τον εγκέφαλο σου
που θέλει να ανοίξει
για να χωρέσει όλο το φως του κόσμου
… Νιώσε τα κύτταρα σου
που κινούνται μέσα σου
και θέλουν να δημιουργήσουν …
… Νιώσε λοιπόν το αίμα
που χορεύει μέσα σου
και άρχισε να ζεις …» Λόγος+
Συνειδητοποίησε !!!
“Μπορεί να μην το συνειδητοποιήσεις τη στιγμή που θα συμβεί, αλλά μια κλωτσιά στα μούτρα ίσως είναι το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να σου συμβεί.”
Γουώλτ Ντίσνεϋ
«το νόμισμα έχει πάντα
δύο πλευρές,
ομοίως και εσύ,
Το κορώνα ή γράμματα
Ορίζει πάντα τη μια από τις δύο ως χαμένη
Εάν σταθεί όρθιο το νόμισμα
έχει την ευκαιρία να κυλήσει,
αλλιώς στάσιμο μένει
νομίζοντας κάποια απ’ τις δυό
ότι έχει κερδίσει …» Λόγος+
Στόχευσε !!!
“Ο κυριότερος στόχος της εκπαίδευσης δεν είναι η γνώση, αλλά η δράση.”
Herbert Spencer
«Όσα και αν ξέρεις
αν δεν κάνεις πράξεις,
στο περιβάλλον γύρω σου,
που να υπο-στηρίζουν αυτά που ξέρεις,
μάλλον δεν ξέρεις τίποτα…
το νομίζω από το γνωρίζω
είναι
μια προσπάθεια δρόμος!» Λόγος+
Εκπαιδεύσου !!!
“Πρέπει να εγκαταλείψουμε την ιδέα ότι η εκπαίδευση αφορά μόνο τους νέους. Πώς είναι δυνατό, αφού τα μισά πράγματα που ξέρει κάποιος στα 20 του δεν είναι αλήθεια πια στα 40 του και τα μισά πράγματα που ξέρει στα 40 του δεν είχαν ανακαλυφθεί όταν ήταν 20;” Άρθουρ Κλαρκ
«… και φαντάσου ότι οι περισσότεροι από εμάς πιστεύουμε ότι τα ξέρουμε όλα!!!» Λόγος+
Προσπάθησε !!!
«Πρέπει να σηκωθείς πάνω και να παίξεις, φίλε. Δεν μπορείς να στενοχωριέσαι για την κριτική. Δεν μπορείς να σκέφτεσαι την αποτυχία. Πραγματικά, δεν γίνεται να ασχολείσαι με αυτά τα πράγματα. Πρέπει να βγεις έξω και να βρεις τη λύση και να παίξεις και να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς. Ό,τι είναι να συμβεί, θα συμβεί. Δεν μπορείς να κρατείσαι αιχμάλωτος του φόβου της αποτυχίας ή του φόβου για το τι θα πουν οι άλλοι». Kobe Bryant
«…Κάνε το καλύτερο σου και θα μείνεις στην αιωνιότητα …
Τίποτα δεν τελειώνει μέχρι … να κερδίσεις !
με ήθος, αξίες και σωστές αρχές και τότε θα γίνεις το παράδειγμα για όποιον είναι δίπλα σου …» Λόγος+
Πέτυχε!!!
“Ότι είσαι εκ φύσεως, να το προστατέψεις. Ποτέ μην εγκαταλείπεις την υπεράσπιση του ταλέντου σου. Να είσαι αυτό για το οποίο σε προόρισε η φύση, και θα πετύχεις.” Sydney Smith
«Για να τα καταφέρεις,
χρειάζεται να δουλέψουν όλες οι αισθήσεις σου,
κλείσε τα αυτιά σου και
άκουσε μέσα σου, την ανάσα που σου δίνει τον ρυθμό…
κλείσε τα μάτια σου και
δες το σκοπό σου…
άπλωσε τα χέρια σου και
άγγιξε τις ευκαιρίες γύρω σου …
μύρισε γύρω σου την αγάπη …
γεύσου τα αποτελέσματα των πράξεων σου …
και ζήσε ως
ο μεγαλύτερος εκπρόσωπος του ταλέντου σου
εδώ και τώρα.» Λόγος+
Ζήσε !!!
“Υπάρχουν δύο μόνο τρόποι να ζήσεις τη ζωή σου. Ο ένας είναι σαν τίποτα να μην είναι θαύμα. Ο άλλος είναι σαν όλα να είναι ένα θαύμα.” Αλβέρτος Αϊνστάιν
Μεγαλύτερο θαύμα από το να Ζεις στο εδώ και τώρα δεν υπάρχει!!!
Στο εδώ και τώρα δεν έχεις χρόνο για σκέψεις και τρόπους να δεις τα θαύματα.
Σκεπτόμενος το παρελθόν αναγνωρίζεις ή όχι τα θαύματα
Σκεπτόμενος το μέλλον ελπίζεις ή όχι στα θαύματα.
Ζώντας στο εδώ και τώρα είσαι ο ίδιος ένα θαύμα!!! Λόγος+
Στη διάρκεια της ζωής μας ο κάθε άνθρωπος ζει επανειλημμένα επιτυχίες και αποτυχίες, πτώσεις και ανόδους, χαρές και στεναχώριες. Αισθάνεται τη μια στιγμή να είναι βασιλιάς και την άλλη ότι δεν αξίζει τίποτα. Στη διάρκεια της ζωής μας, αλλάζουμε και εξελισσόμαστε. Άλλοτε με δική μας επιθυμία και άλλοτε διότι οι καταστάσεις, μας το «επιβάλουν». Η ανάπτυξη μας με τη δική μας θέληση, ασχέτως αν είναι συνειδητή και την επιθυμούμε, δεν είναι μια εύκολη διαδικασία και η διαδρομή πολλές φορές είναι δύσκολη. Ανάπτυξη θα μπορούσε να είναι η προπόνηση μας σε ένα άθλημα που προσπαθούμε να γίνουμε καλύτεροι, ή σε ένα μουσικό όργανο ή σε μια τέχνη. Θα μπορούσε να είναι η ολοκλήρωση κάποιου κύκλου σπουδών ή ακόμα και η προσωπική μας ανάπτυξη σε πνευματικό ή ψυχολογικό επίπεδο. Η ανάπτυξη δεξιοτήτων στην εργασία μας, ή ακόμα και η ανάπτυξη μιας προσωπικής μας σχέσης για καλύτερη επικοινωνία.
Όλα τα παραπάνω, χρειάζονται ώς πρώτο συστατικό για να εξελιχθούν αυτό της προσπάθειας! Ναι χρειάζονται την προσπάθεια μας! γιατί αρχικά δίχως αυτή δεν μπορούμε να καταφέρουμε καμία αλλαγή και καμία ανάπτυξη. Αργότερα, ξεκινόντας την προσπάθεια μας, θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι στη διαδρομή θα υπάρξουν στιγμές που θα νιώθουμε μόνοι, στιγμές που θα θέλουμε να τα παρατήσουμε, στιγμές που θα νομίζουμε ότι δεν αξίζουμε αυτό που κάνουμε, θα νομίζουμε ότι δε θα τα καταφέρουμε, θα θέλουμε να σταματήσουμε αυτό που κάνουμε και θα νιώθουμε χαμένοι! Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εκεί που κάνουμε την προσπάθεια μας και πετυχαίνουμε τον στόχο μας, να αισθανόμαστε ταυτόχρονα κουρασμένοι και εξουθενωμένοι και να θέλουμε να τα πετάξουμε όλα μακριά μας !!!
Εδώ, σε αυτό το σημείο της άρνησης, χρειάζεται να έχουμε 3 στοιχεία. Υπομονή, επιμονή και καθαρό μυαλό! Με αυτά μαζί μας, μπορούμε να συνεχίσουμε την προσπάθεια και να πετύχουμε τον αρχικό μας στόχο.
Η σωστή σειρά είναι πρώτα καθαρό μυαλό, αυτό γιατί θα χρειαστεί να θυμηθούμε ότι είναι φυσικό επόμενο να νιώσουμε όπως αναφέραμε παραπάνω κατά τη διάρκεια της προσπάθειας μας και να αντιληφθούμε ότι είναι μέρος της διαδικασίας της ανάπτυξης μας, αυτό το στάδιο της άρνησης. Επιμονή στο στόχο μας και στη διαδικασία της προσπάθειας μας είναι το επόμενο στοιχείο για να συνεχίσουμε με την ίδια ένταση και επιθυμία για τον στόχο μας. Εδώ θα χρειαστεί να απαντήσουμε μέσα μας αν αυτό που κάνουμε είναι πραγματικά αυτό που επιθυμούμε!!! Με την θετική επιβεβαίωση μας, δεν μένει τίποτα άλλο από το να συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη πίστη για αυτό που θέλουμε και να τα καταφέρουμε. Η υπομονή είναι αυτή που χρειάζεται ως κερασάκι στην τούρτα της σίγουρης επιτυχίας μας, που θα γευτούμε στο τέλος, εφόσον έχουμε τηρήσει όλα τα προηγούμενα.
Το σημείο άρνησης είναι αυτό το σημείο μηδέν (0) που αισθανόμαστε ότι βρισκόμαστε στον πάτο! Κι όμως αυτό το σημείο είναι το πραγματικό σημείο εξέλιξης μας! Είναι το σημείο που όταν ενεργοποιήσουμε τα 3 παραπάνω στοιχεία θα αρχίσουμε να ανεβαίνουμε τα σκαλιά της δικής μας κορυφής. Τα σκαλιά της δικής μας εξέλιξης και επίτευξης του στόχου μας.
Όταν ανέβουμε στο τελευταίο σκαλί πρέπει να κοιτάξουμε ξανά προς τα κάτω, να ξαναδούμε εκείνο το σημείο μηδέν (0) και να θυμόμαστε πάντα από πού ξεκινήσαμε. Γιατί αυτό το σημείο που σήμερα μας φαίνεται ο πάτος είναι η αρχή της επιτυχίας μας.
Βλέπεις τους πετυχημένους ανθρώπους και νομίζεις …
… νομίζεις ότι είναι τυχεροί για αυτό που ζουν και ότι η ζωή τους τα έφερε έτσι βολικά και όμορφα και θέλεις να βρίσκεσαι στη θέση τους.
Και όμως… δεν γνωρίζεις την προσπάθεια που έχουν κάνει. Δεν γνωρίζεις τις αποτυχίες που έχουν ζήσει όλο τον προηγούμενο καιρό … δεν γνωρίζεις το κλάμα που έχουν ρίξει για να καταφέρουν να είναι εκεί που τους βλέπεις σήμερα εσύ.
Η μεγαλύτερη προσπάθεια που έκαναν ήταν να συνεχίσουν να πιστεύουν στον εαυτό τους ακόμα και εκείνες τις στιγμές που όλα ήταν εναντίον τους! Να δαγκώνονται για να συνεχίζουν να ονειρεύονται αυτό που βλέπεις εσύ σήμερα ως πραγματικότητα τους. Να δείχνουν στους άλλους τρελοί, απόμακροι και ότι ζουν στον κόσμο τους …
Βλέπεις τους πετυχημένους ανθρώπους και νομίζεις …
Ότι αυτοί αισθάνονται πετυχημένοι! Ναι όντως, το νομίζεις, γιατί εκείνοι δεν αισθάνονται αυτό που εσύ πιστεύεις.
Εκείνοι ονειρεύονται και αγωνίζονται κάθε στιγμή για το όνειρο τους! Εκείνοι πονάνε, ματώνουν, κάθονται σε μια γωνιά ζαρωμένοι και φοβισμένοι μέσα στο σκοτάδι ελπίζοντας για μια μικρή φλόγα … Εκείνοι μετά από όλα αυτά που έχουν περάσει δεν νοιώθουν πετυχημένοι! Είναι ονειρευτές! Μαχητές και άνθρωποι όπως και εσύ! … Αυτό νοιώθουν! Πιο άνθρωποι από ποτέ… νοιώθουν ότι η επιτυχία είναι τόσο κοντά με την αποτυχία γιατί είναι μέσα στο πετσί τους … νοιώθουν ότι άμα αισθανθούν επιτυχημένοι την αμέσως επόμενη στιγμή θα τα χάσουν όλα! Νοιώθουν ότι δεν έχουν δικαίωμα να σταματήσουν το όνειρο και τον αγώνα τους …
Βλέπεις τους πετυχημένους ανθρώπους και νομίζεις …
Ότι δεν μπορείς να γίνεις και εσύ ένας από αυτούς! Κι όμως και εκείνοι έβλεπαν κάποιον πετυχημένο πριν ξεκινήσουν να ονειρεύονται … γνωρίζουν ότι οι αποτυχίες τους είναι τα πρώτα σκαλοπάτια που πρέπει να ανέβουν για να φτάσουν στην κορυφή…
Μήπως εσύ διανύεις ήδη αυτή τη διαδρομή;
… συνέχισε και ίσως κάποια μέρα, κάποιος θα …
Βλέπει εσένα και θα νομίζει …
Η ζωή τις τελευταίες δεκαετίες έχει γίνει πολύ απαιτητική και σκληρή στην καθημερινότητα της. Όλοι κυνηγάμε κάποιο στόχο να πετύχουμε! Από το να κερδίσουμε, σε έναν απλό αθλητικό αγώνα, ένα χαμόγελο από το πρόσωπο που μας ενδιαφέρει μέχρι να πετύχουμε στην εργασία μας ή να χάσουμε κιλά για να δείχνουμε πιο όμορφοι.
Αναρωτηθήκατε ποτέ αν ο στόχος που θέλετε να πιάσετε είναι πραγματικά δικός σας; Αναρωτηθήκατε αν όλες αυτές οι μάχες που δίνετε για να είσαστε καλοί στην εργασία σας έχουν στοχοθετηθεί από εσάς; και αν όχι, αν σας ευχαριστούν που παλεύετε για να τα καταφέρετε; Αν τα καταφέρετε τελικά, θα είσαστε ικανοποιημένοι; Θα είσαστε καλά με τον εαυτό σας;
Είναι πολύ πιθανό, ακόμα, και για το ποιος ή ποια σας αρέσει για να είσαστε ζευγάρι, να μην είναι πραγματικά δική σας επιλογή! Μπορεί να ακούγεται περίεργο, αλλά όταν μια ολόκληρη κοινωνία σε ωθεί να κάνεις ίδια πράγματα με όλους τους άλλους και σε ωθεί να είσαι σαν όλους τους άλλους, να έχεις το ίδιο στυλ και να σου αρέσουν τα ίδια με όλους τους άλλους, τότε αν το σκεφτείς λίγο παραπάνω μπορεί να αντιληφθείς ότι ίσως και να θέλεις κάτι διαφορετικό από όλους τους άλλους.
Όταν όλη η κοινωνία εκπαιδεύει ανθρώπους με τον ίδιο τρόπο και αυτοί γίνονται γονείς στη συνέχεια, με τον ίδιο τρόπο θα εκπαιδεύσουν τα δικά τους παιδιά. Όταν αυτοί οι γονείς δεν κατάφεραν να ζήσουν !!! να κάνουν τη δική τους επανάσταση και να σκεφτούν πραγματικά ποιος ήθελαν να είναι ο δικός τους στόχος, είναι αυτοί που ζητάνε από τα παιδιά τους να πετύχουν αυτά που οι ίδιοι δεν πέτυχαν, τότε είναι άραγε ο στόχος αυτών των παιδιών δικός τους στόχος;;;
Ναι, άμα σε ρωτήσω, θα απαντήσεις με μεγάλη σιγουριά και αυτοπεποίθηση ότι «φυσικά και είναι δικός μου ο στόχος!!!» Θα γελάσεις μαζί μου και θα μου πεις ότι δεν ξέρω τι λέω! Εσύ είσαι ένα αυτόνομο άτομο και δεν μπορεί κανείς να σου λέει τι να κάνεις, οπότε όλα αυτά που κάνεις τα κάνεις επειδή εσύ το αποφάσισες! Και εσύ το αποφασίζεις!!!
Εγώ θα σου πω με μεγάλα λόγια, «ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΛΑΘΟΣ!!!» γιατί αντιστέκεσαι να δεις την πραγματικότητα! Αντιστέκεσαι να ακούσεις τον εαυτό σου! Αντιστέκεσαι να δεις τα ταλέντα σου και τι πραγματικά θέλεις!
Το να μπεις σε μια εργασία που δεν ήταν και η πρώτη σου επιλογή! αλλά αυτή βρήκες! «Συγνώμη» αλλά αυτό είναι η αρχή των κακών σου! δεν φταίει η εργασία, που σου ζητάνε να κάνεις όλο και περισσότερα και εσύ αγωνίζεσαι! να τα καταφέρεις. Ναι αγωνίζεσαι!!! Το γνωρίζω, αλλά σκέφτηκες ποτέ ότι δεν είσαι εσύ για αυτή τη δουλειά; Το ίδιο θα μπορούσα να σου αναφέρω και για τη σχέση που έχεις διαλέξει να βρίσκεσαι, επειδή δεν υπήρχε κάτι καλύτερο!!! Το ίδιο και για πολλές άλλες επιλογές στη ζωή σου.
Αν κάτι από την αρχή είναι λάθος, όλα θα εξελιχτούν λάθος. Όσο και να προσπαθείς να τα διορθώσεις μάλλον δεν θα τα καταφέρεις.
Το καλύτερο είναι να σκεφτείς: “Ο ΣΤΟΧΟΣ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ;;;”
Αν ναι προχώρα! Ονειρέψου και κάντο πραγματικότητα. Θα πετύχεις …, αργά ή γρήγορα θα πετύχεις!!!
Αν όχι συνειδητοποίησε το, πάρτο απόφαση και φώναξε το! Και σκέψου ποιος πρέπει να είναι ο στόχος σου!!! Σκέψου τι είναι αυτό που θα σε κάνει ευτυχισμένο άνθρωπο, τι είναι αυτό που είναι ΕΣΥ!!!
Μπορείς να πετύχεις στη ζωή σου, εφόσον έχεις σκεφτεί ποιος είσαι και τι θέλεις!!!
Ναι η κοινωνία, το περιβάλλον και η οικογένεια μας, μας έχουν κάνει να νομίζουμε ότι αυτά που μας ζητάγανε να κάνουμε, είναι και αυτά που πρέπει να κάνουμε για να είμαστε καλά! Αυτό μπορεί να ίσχυε μέχρι να ενηλικιωθούμε! Απ’ τη στιγμή που μεγαλώσαμε, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να μη γνωρίζουμε ποιοι είμαστε και τι είναι αυτό που μας κάνει να είμαστε ευτυχισμένοι. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να προσπαθούμε να εξελίξουμε τον εαυτό μας.
Κανείς άλλος δεν έχει την ευθύνη παρά μόνο εμείς οι ίδιοι και για το αν θα αποτύχουμε αλλά για το αν θα πετύχουμε.
Προχώρα, πάρε την ευθύνη, δες ποιος είσαι και κάνε την νέα σου αρχή! Αυτή την αρχή που θα σε κάνει να είσαι ευτυχισμένος και ισορροπημένος άνθρωπος στην κοινωνία μας.
Μη γίνεις και εσύ ένας ακόμα δυστυχισμένος ηλικιωμένος που είναι κακότροπος και δεν ξέρει τι του φταίει.
Αν όλα στη ζωή σου είναι καλά, είσαι ο μοναδικός που δεν θα έπρεπε να διαβάσει αυτό.
Αν όμως έστω υπάρχει κάτι που σε προβληματίζει, ξεκίνα από τώρα να το αλλάξεις.
Ξέρεις … χρόνος δεν υπάρχει!!!
Τώρα είναι η στιγμή να ξεκινήσεις.